Jun 5, 2014

2, 3 cerita berlari....




Hehe..lama tak menulis…dah tak taukan nk tulis ape…ekekekek..skrg musim cuti sekolah kn?korang g mane?kami tak g mana2 pun…sian anak2 aku tak p berjalan…heee..sabar ye anak2..ibu n ayah sedang gigih membayar hutang & mengumpul duit..lagi2 nk tambah adik lg…InsyaAllah..hehehhehe…semoga semua berjalan lancar..teringat kembali pengalaman bersalin kedua2 anak aku..huhu..kate org setiap anak lain pengalamannya..aduh..kdg2 pk ni rs takut pulak..mintak2 la delivery secara normal & mudah..tlg doakan ye kawan2..skrg dh 22 minggu..preparation blm beli lg..masih kumpul duit nk beli breastpump baru…huhu.nk cari double breastpump..huhuhu..aku dh dok survey2..rasa2 cam nk beli M1 Spectra double breastpump..nk cari yg pakej punye..bnyk freegift..kt onebabyworld.com ade..rs cam nk bli kt situ jek..tapi tgh dok mengumpul duit lg…huhuhu..baju-baju baby lak recyle la abg n kakaknye..hehehe..br aritu dok masukkan dalm vacuum palastic..pastu smpan dlm stor..ni nk kene kuarkan balik..kasi cuci bersih lg harum..hee..tp takkan tak bli lgsung kan..sian baby..belilal ckit2..hehehe..yg lain2 tu mmg dh de..botol susu..beli puting je…hmm..ape lg ek..bnyk nk kene senaraikan ni..rs dlm blog ni cam dh de senarai..oh pastu nk cari set berpantang pulak..aku rs nk try tanamera.hnk try vco diela..review kt baguss…and beli set Shaklee skali kot..wa..bnyknye duit aku!!!hmm..pantang t kt rumah je kot..seminggu suh mak aku dok cni dl…hehehe..yela..sian mak aku..dh tak larat nk jg anaknye yg dh tua bangka ni..heehehe..lgpun anak2 aku pergi sekolah t..so..jg baby je okla..kalo budak berdua tu ade time jg baby..pergh…meroyan aku t..hehehehehehehe..lg2 kakak dhia…kuat jeles tu kalo aku pgg bb skrg ni…tp die paham dlm perut ibu ade baby..heheheheheh


                       suke tgk mata dieeeeeee...mate je tauuuu.......hee...image from google

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting