Sep 20, 2013

Pergi Mengadap Ilahi..


Innalillah...

Dalam tahun 2013 dua orang saudara (belah suami) pergi mengadap Ilahi..masa bulan puasa aritu Arwah Wan meninggalkan kami..arwah sakit pun tak lama.mudah je..bulan puasa pulak tu..sakit tua..yang sorang lagi pulak sepupu (belah suami) 18/9/2013 aritu..perempuan..anak dara lagi..23 tahun umurnya..kami sekeluarga macam masih tak percaya arwah pergi dengan begitu cepat sekali..mula Dr kata arwah kene leukimia..tapi ntahla macam pelik jugak..bukan leukimia tu tanda-tanda dr awal dh tau ke..selalu sakit-sakit ke selalu demam-demam ke...yg arwah ni.......ntahla.........aku pun masih tak percaya..walaupun tak berapa rapat..tp arwah dah macam adik beradik dengan suamiku...........Moga arwah semua berada dikalangan orang yang solehah........AMIN YA RABBAL ALAMIN


update : bulan Oktober lpas seorang lagi meninggal..katanye serangan ahmar...makcik belah husband..adik beradik mertua yg 2nd kecik..alfatihah.....................................

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting