Jul 10, 2013

WW: Selamat Berpuasa!


Salam semua!

saya nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramdhan yang mulia ni..Selamat berpuasa!azam nk wat tarawikh kt rumah bersama suami.tapi semalam suamiku ke masjid pula..and aku masak tinggal dengan anak-anak..paham2 jelakan..hehe..yang sikecik Dhia tu pantang kene tinggal..hehe..oh nk cerita pasal Dhia...minggu yang lepas hari Jumaat kami bawa dia jumpa ustaz Hashim..kenapa?begini ceritanya..Dhia bile kene tinggal sekejap je nangis..pengasuh dia kata ada sekali akk g jemur kain..die lari2 terus panjat grill..macam takut sesuatu..tak taula..pastu hari sebelum tu, hari Khamis..Dhia terlalu mengantuk...tido je dari maghrib smpai keesokan paginya..on dway nk g anta die ke pengasuh pun terlentok2 ngantuk..dia duduk atas riba aku pun..bole terlentok2..aduss sedih aku tgk..menangis aku..aku cakap kat laki aku..abg arini gak kite g jumpa ustz Hashim sambil nangis...heee..sedih wei anak camtu...sampai je rumah ustaz tu dia tanya kitorg ada g mane2 ke?waa...die boleh tau..sbb before tu kan kitorg g Pantai Telok Chempedak...huhuhu..pastu die tekan perut Dhia..baca2 doa...dh abis doa tu dia kata dah atok dah buang jauh2...huhuhu..pastu ustaz tu cakap anak awak lemah semangat ni...mcm gelap tu die takut x?dia tanya...huhuhu..takut gak rasanya aku cakap..sbb jarangla kitorg bergelapan kt rumah...heeee..okla tu. jela nk cite!!!

balik dari berubat tu..kami terus apply cuti..balik rumah..kasi Dhia tido puas2...ptg tu dia bangun..makan berselera betul..dan...aktif seperti biasa..

Alhamdulillah..syukur Ya Allah...!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting