Jan 3, 2013

Ainur Mardhiah turn 1 year old!


Hepi besday anak manja ibu..semoga membesar dengan baik dan sihat..semakin cergas & ligat bermain..pantang nampak benda kecik semua nak masuk mulut..aishh..bahaya betul..dah pandai bertatih sikit tp bile suh buat..malas!huh..heroin hindustan gak ni cam abg Afan..hahaha..kadang-kadang pandai ikut kita cakap..Aaaa...Bang...Aaaa..Yahhhh..semua jadi AAA....aaahhh..haha..tak pun Ibuu..jadi Booo..hahahaha..manja dengan ibu lebih..haha..pantang ke dapur mesti nangis tak leh bergerak langsung.sok Dhia sekolah rendah ibu nak ajar Dhia masak dah..rajin sgt pergi dapur..hahaha..dah pandai bye2..tepuk tangan..ha.ha.tak tau!automaik tnjuk jari telunjuk dia..hehehe..dah pandai panggil birdddd......pastu tangan ke atas panggil bird kt atas..hihihi..pantang nampak org makan..dia pun nak makan..dh macam2 makan..semua dia belasah kecuali yg pedas2la aku tak kasi..hee..selalu berebut mainan dgn Abg Afan..Abg Afan ni pun boleh tahan garang jugak kalo adik dia amik mainan dia..Adik Dhia!Adik Dhia!jangan!janganlah!hahahaha..Dhia pun kdg2 makan tak kasi org pegang..dia nk pegang sendiri makanan tu.cthnye roti..amboi2..dh besar ye anak dara ibu!Tq to Mak Long & Mak Teh bagi adiah..t Dhia pkai yeee..=)

Hepi besday Dhia!ibu senantiasa sayang anak2 ibu hingga ke hujung nyawa..=)

2 comments:

HEMY on January 4, 2013 at 2:47 PM said...

hepi sebedayyyy~~~~ oiii ayah dhia tknak main tenis balik ke..asek men penisss jeeee

zurainah on January 4, 2013 at 4:56 PM said...

hoiiiii..mane ko tau dia asik main penisss jeeeee..haha..ko ajakla dia..haha..aritu aku tanya abg taknak main tenis lg ke bila lalu kt court tenis upm tu..dia kata malas la..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting