Oct 31, 2012

Wordless Wednesday.


Gambar Dhia kat handphone banyakla jugek nk ditransfer tapi kabel dia dah tak detect..waduhh..nk pkai wireless pulak..slow giler wireless kat cni..naik fedup aku menunggu..huhu..tunggula..kitorg pasang streamyx kat rumah..aku dok menguplaod gamba budak2 ni je kang..hikhik.

Dhia dah genap 10 bulan 2 hari yg lepas.Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik.Selsema & batuk pun dah beransur pulih.cuma masih ada sedikit ruam2 dicelah2 peha.nak kata sbb pampers rasanya bukan sebab dah lama dia pakai Drypers dari baby..ok jek..tak taula aku mana yang tak kenanye..
Dhia dah pandai main sekarang..pandai main kejar2 dgn abg Afan..tapi kejar dgn merangkak la..hihi..makan pun dah macam2..pantang tgk orang makan..mulala mulut die berbunyi..chap...chap..chap..hehehe..dah macam2 aku suapkan dia..hahaha...manja masih ada..pantang kene tinggal..tercari2 mintak suruh  dukung..manja jugak dgn ayahnye..gegirlkan..hihi

Hi..!!!

Abg zafran pulak dah pandai tak pakai pampers..terima kasih kepada Umi..tolong ajar anak kami tak pkai pampers..hihi..Alhamdulillah.dah pandai cakap nak kencing..nak eek..dah pandaila..tp kalo tido mmg kitorg pakaikan pampers lerr..huhu..dapatla jimat sikit beli pampers tu..huhu..kadang2 budak2 ni pkai jugak CD yang aku beli tu..tp tak selalu..ibu budak2 ni terlalu 'rajin' kan...hihihi

What's up bro!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting