Oct 19, 2012

Bilik Permainan..


Korang rasa wajarkah ada bilik permainan ni?wajarkah?kadang2 aku berangan2 jugak nak buat satu khas bilik permainan untuk anak-anak aku..ada playmat..ade meja bulat, kerusi untuk duduk membaca ke bermain ke.permainan ni semua leh campak dalam bilik tu..kalo sepah pun lagi2 kalo ade tetamu datang leh tutup pintu je..hehe..takyah kelam kabut kemas mainan..hehehe..dah ler zi zafran tu tau wat sepah je..kemas tak reti..aku membebel suh kemas wat dek jek..tapi kalo Ayah dia bersuara sekali je...kemas terus mainan..hehehe..oh berbalik cerita td..rs ok ke kalo aku wat bilik mainan..aku pk nk wat kat bilik atas..dh bgtau incik suami..dia ok jek..tp tula nak merealisasikannya tu..ntah jadi ntahkan idok..hehehehe..berangan dulu la...vroomm...vrooomm..

sumber:google  image

2 comments:

mira said...

patut..! hehe. saya belum kawin lagi, tapi masa kecik2 dulu, mak letak ruang bawah tangga jadi tempat bermainan kami, takde la rasa bilik sgt. hehe. suka bilik permainan kakak ni --> rumahkamisyurgakami.blogspot.com

zurainah on November 1, 2012 at 10:09 AM said...

oo..sy pun pernah tgk blog itu..pandai die hias bilik permainan anak dia.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting