Sep 28, 2012

Bilik tidur idaman saya.


Sebenarnya rumah kami tidaklah siap sepenuhnya lagi dengan harapan akan lengkap sedikit demi sedikit satu masa nanti. Langsir yang ada pun cuma kat ruang tamu je..kat bilik-bilik semua lopong..takde langsir..hihi.incik suami kata takpela buat sikit-sikit..start tahun depan kita wat projek untuk mencantikkan rumah..erkss..bole ke?harap2la menjadi..nak cat.nak pasang wallpaper, nak beli langsir untuk semua bilik..(tapi kene beli tangga dl request dr incik suami)especially set bilik tidur...hahaha..yang ni mestila nak cantik2..hehe..kumpul duit sikit2 t lehla beli yang selesa & cantik..dah berangan2 nak wat camni..siap tunjuk kt incik suami lagi..macam2 idea ada..tapi belum tau mane satu yg berkenan.heheh

yg ni nampak mewah bukan?hehe

yg ni cantik juga..simple & tenang bile tengok..hihi

 yg ni cantik gak..tapi warna pastel agakku kurang gemari..hehe

yg ni pulak..cantek gak...besar

teringin jugak nk wat wardrobe sndiri kt bilik tidur..incik suami dah bagi greenlight..tp ongkosnye maa..kene kumpul sikit2 jugak..hehe..hmm..bilik zafran pun aku dah angan2 nk deco..tapi semua merlukan duit...duit..it's all about money..money...lagi2 lepas tengok slip gaji tolak pembayaran duit rumah..terkesima sebentar..hihihihi..;p..takpe perlahan-lahan kayuh..susah2 dahulu..bersenang2 kemudian..echeewaaaahhh..;p..makcik berangan dulula yer..hehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting