Aug 8, 2012

Grill...Dugaan Di Bulan Ramadhan


Banyak nak cerita bab grill ni..kalo nak tau inilah pertama kali kami kene tipu dengan orang setelah hampir 4 tahun berkahwin..bukan sikit duit tu..bagi yang mampu tu rasa sikitla kot..tapi kami ni sederhana je..rasa..aduh..tak tau nak cakap apa..tak terkata..lagi2 incik suami..memang terduduk masa tu..tekanan perasaan pun ada..sampai isterinya dah tak tau nak cakap ape dah kt suaminye..hihi..sampai tak terkata..kisahnye begini kitorg dh bgtau awal kt org tu suh wat grill psal nk pndah awal..tp benda yang dijanjikan takdak pun..memang hampeh..pastu incik husband la yg dok call2 die follow up dgn die..memang lembap giler keje dia..nyesal ambik dgn org tu..kalo nak tau org ni member kepada member je.org recommend ckp bagus..sbb dah pernah wat kt rumah dia kan..tapi hampeh..haa..satu lagi die wat keje grill die nak tau kt mane?kt rumah kami..depan rumah kami.ape punya manusiala..abis rosak pgar kami kene cat grill tu..hampeh betul..memang sakit hati..dah siap grill burukla tu..memang tak pndai buat grill..longgar sana longgar sini..grill sliding door siap bole bukak lagi yg tgh2 tu..ntah apa2 punye grill la tu..seb baik die wat bwah je..ntah2 ape2 keje..pas die belah..kitorg cr kontraktor lain wat grill..br puas hati..seb baik kontraktor tu baik hati sbb die kata bg dia siapkan grill tu brlah bayar..seb baikla org tu simpati dgn keadaan kami..syukur alhamdulillah.
mak mertua siap cakap kenapala suh org tu buat kalo dah tau tak cantik..huhu..sbb kitorg nk baik hati..tak retila nak marah orang.tp bila aku ingt2..kenape aku tak halau je diorg ek..hihi..oh psal aku sakit mata..aku tak dpt dgn jelas..hihihi..pas tu 2 3 hari lepas tu org grill tu sms mntak lagi kt incik suami RM500..aa..incik suami terus delete mes & no dia..abaikan je..dh la wat keje tak betul..berani mntak2 lagi..pastu semalam sms lagi tnye grill ada masalah lagi?pala hotak die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nila grill yang baru..yg kat luar yg putih tu yg buruk giler tu la yg tipu kami..siottttt jekkkkkkkk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting