Jul 5, 2012

My Wish List#1


Oh alangkah bes kalo dapat jumpa orang yg tetiba datang kat kite "Eh awk ni baik hatila..bagikan saya 3 senarai yang awak nak akan saya tunaikan"..hahaha...ada ke?macamla ado...nan hado okay!hee..I wish for this :-

1) Treadmill..sbb aku rs aku dh  gumuks..hehe..tapi aku takut pkai sekejap je..pastu dah tak pakai dah..tersimpan gitu je..beli dh ler mahal..hihihi..tapi kalo orang nak kasi apa salahnyekan??



2) Dan ini..Hybrid Car ye..hehe..dah tua t kot barula dapat..drive pun tak lepas lagi neh..huhuhu



dan ini

3) Crocs..cantekkan..hehe..ni bole pow cik abe je..heee..eh?org yg nak tunaikan tu Cik Abe ke?hikhik

 # Semua gambar daripada Google Images

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting