Jun 1, 2012

Tiada Motif


Takda motif apa..saja nak tepek gambar.nak bagitau aku sekarang dah rajin masak..haha..dah lama tak makan luar..*eh tetiba *giler poyo ayat..haha.takdela saje-saje je..hihihi..buhsan nk tunggu abis waktu keje..blogging la dl..hihihihi..

masak yang simple-simple je..balik rumah, kuarkan lauk dari peti ais-pastu g tgk tv seindah sakura-sambil layan anak-masak nasi-bersilat la kt dapur-masakla apa2 lauk asalkan sedap..hehe..lakiku jenis yang tak kisah.ape pun dia makan tolak batu dgn kayu je..hihi.sebab dia pun kate ade improvement aku masak berbanding masa baru2 kahwin dl..kahkahkah.malu I..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting