Mar 27, 2012

Anak oh Anak



Hmm..lamakan aku tak berblog..ntahla memang takde mood nak berblog padahal bole je..almaklumlah mood berubah2..huhu..tapi sekarang dah ok kot..aku dah bole terima seadanya..Terima semuanya dengan redha..syukur dengan rezeki yang diberi untuk anak..pasal apa ke?nak tau?hmm..tak payahla kot..biarla aku simpan kemas dalam hati elok-elok..hehehe..kla..nak cite psal anak kedua aku ni Ainur Mardhiah..hehehe..biar t besar bolehla dia baca blog ibu die ni camne time die baby..hihi..

Ainur Mardhiah nama diberi…agak susah jugak nak cari nama budak sorang ni..ingat nak gak cari S..Z..cam abg die..hehe..tapi lama-lama pikir sian lak anak t nk tulis panjang2 time pekse t..ekekeke..cam abg die lelaki takpe..biar rajin sikit tulis..ekekeke..oh ye kitorg panggil Dhia je..hehe..Dhia ni..hmm..lain sikit dari abangnye..abg die dulu cool je kalo nak susu ke nak tido ke nak burp ke..semua ok..merengek sikit je okla..tapi dhia hehe lain..sangat2 lain..semua nak nangis dl..hehehe..bkn nangis2 sikit..nangis banyak2..hehe..ade sekali tu die ngamuk2 nangis..masukkan la buai ingt nk tdo..takmo.pastu kuarkan die..tiarapkan die..tepuk2..tap!!terus tido!haha..tak sangka.senang camtu je dia tido..padahal sebelum tu bukan main mengamok lagi dia..hehe..Dhia..Dhia..ekekeke..tapikan bile menjangkau 3 bulan..Dhia dah ok tau..dah kurang mengamok..dh ok sbb makin membesar..hehe..lega rasanya..sebab ibu dh nak keje dah..pasni dok umah umi ye sayang..ibu nk work..hehehe
 
hmm...cuti 3 bulan ada gak pro n con nye..pronye..sekurang2nya dapatla jaga anak lama sikit..consnye dah takde mood nak keje..hehehe..kekadang rasa boring ade gak time cuti..ekeke..tapi bile g sana g sini takdela boring sangat..hehe..penerimaan zafran terhadap adiknye pulak..mula2 mmg bawak diri..sian aku tengok..seb baik ada atok,wan,paksu,neneknye...manja pun terlebih2..huhu...so aku nasihatkan kalo nk dpt second baby tu tnggula anak besar sikit 3 4 tahun ok kot (tp terpulangla pendapat masing2..).cam zafran  2 thn lebih tu pun aku rs kesian sgt kt die..huhuhu..pasni tak taula nak tambah lg ke tak..tutup kilang wat sementara waktu..ekekeke..husband ku kata dua pun dah cukup..tak sanggup tengok aku kesakitan lagi masa di labour room aritu..hihihhi..
 
okla tu..Dhia cam dah nk bgn..chow dulu..;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting