Dec 22, 2011

Wahai baby bile mau keluar..sayang?


hehe..yeah..sedang aku tulis ni..aku masih tertunggu-tunggu bile babyku ni mau keluar..hehe...due date 27/12/2011..oh baby..jangan lama-lama sangat ye dalam perut..semua tak sabar nak tengok baby ni..mak ayah mertuaku dh offer kalo rasa sakit je terus bagitau..t adik iparku terus bwak diorang mai sini..hehe..yela..sian lak zafran t camne?mak aku pun datang lepas aku dh bersalin..huhuhu..tapi kitorg dah bgtau awal-awal kt pengasuh zafran, hantar zafran kat sana kalo dh rasa nak bersalin. Pengasuh zafran siap offer lagi..kalo rasa sakit tengah malam..call je dia..t husband dia amik zafran kat rumah..waa..baeknye pengasuh zafran..hukhukhuk.Jiran kitorg pun siap offer lagi tumpangkan zafran kat umah dia kalo dh nak bersalin..Terima kasih semua kerana prihatin dengan keadaanku..hehehe

sekarang ni aku dalam proses mengumpul tenaga, semangat, search bahan bacaan time bersalin camne?nak teran camne?nak bernafas camne?baca doa apa yang patut..hukhuk..macam-macam pengalaman bersalin orang yang dibaca.(tanya pakcik google je..pasti keluar..hehe).Ya Allah permudahkanlah segala-galanya..risau jugak kalo-kalo hospital serdang penuh..apa-apa pun harap semua berjalan lancar la macam zafran dulu..husbandku pun hari-hari tanya..baby..bile nak keluar ni?hehe..tapi yg pasti ofismate ni ramai kesian tengok aku..haha.katenye perut aku besar sangat..siap suh amik cuti awal..tapi sayangla kalo cuti awal-awal..dok umah pun mesti boring, baekla aku keje daripada mengingat2 perkara bile nk bersalin ni..hahahaha....

Kepada semua pembaca..mohon doakan ye saya mudah bersalin..dipermudahkan segalanya dari sebelum, semasa dan selepas bersalin..seterusnye penyusuan ibu..InsyaAllah..akanku berusaha ke arah itu..Amin Ya RobbalAlamin..;)




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting