Dec 15, 2011

Terima kasih Abg..;)


#  Terima kasih abg kerana banyak sabar dengan kerenahku lagi-lagi time mengandung ni
#  Terima kasih abg sebab rajin urutkan ku dikala ku memerlukan
#  Terima kasih abg kerana mandikan zafran sebabku dah tak larat membongkok lama-lama..huhu
#  Terima kasih abg kerana membersihkan zafran kalo dia eek sebabku pun dah tak larat nak bangun duduk bangun duduk..heee
#  Terima kasih abg kerana buatkan susu untuk zafran bila zafran cakap Ayah/Ibu..nak nen..hehe
# Terima kasih abg bangun malam kerana jaga zafran yang takmo-takmo tidur..(bujang betul anak kita..tidur lambat..hee)
# Terima kasih abg kerana sekarang hari-hari makan luar..Abg kata makan sedap-sedap dulu sebelum baby keluar..pantang t tak dapat makan..hee
# Terima kasih abg kerana memahami emosi dan perasaan isterimu yang sedang sarat mengandung ni..;)
# Terima kasih abg kerana jaga zafran masa saya kursus teambuilding haritu..saya tau segarang-garang abg pun..tetap sayang anak .;)..hehe..(moood:tetiba rindu zafran lak)
# Terima kasih abg kerana layan kami anak-beranak g jalan-jalan bila boring dok kat rumah..heee
# Terima kasih abg kerana layan je karenah zafran..hehehe
# Terima kasih abg hantar & amik saya g keje..:)..bile la agaknye saya nk drivekan..hehe
# Terima kasih abg kerana sama-sama menjaga zafran tak kira penat atau lelah
# Akhir sekali..Abg terima kasih untuk segala-galanya..Semoga jodoh kita bahagia..kekal hingga akhir hayat..Amin.. 

p/s:sedang menghitung hari..lagi 12 hari..oh baby..bile kamu mau keluar ye..Ayah, Ibu & Abg zafran tertunggu-tunggu ni..Semoga kamu mudah dikeluarkan ye..;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting