Dec 9, 2011

Bercuti di Port Dickson+Muzium Tentera Darat PD


Again PD..tahun ni rasanya dah dua kali g PD.hehe..tapi takpela yang penting enjoy!ekekeke..ni sebab ada reunion ex-tentera kawan-kawan ayah mertuaku..memang tiap-tiap tahun diorang buat reunion ni.huhu..kali ni kt PD-Pantai Bagan Pinang.tahun depan kat Sarawak lak..fuyyyooo!!alang-alang kitorg kat PD..apa lagi bookingla hotel nk p main pantai..rehat-rehat ke..hehe..tapi time cuti sekolah almaklum jelakan..semua hotel full!giler ahh!seb baik ada apartment.Okla apartmentnya walaupun dah lama lagipun duduk pun semalam je..hehehe..kitorg dok kat SunShine Bay Resort.okla.rate 3 stars..hehe.petang tu sampai-sampai je..terus turun mandi kolam.ekekeke..malamnya jalan-jalan kt Pantai Batu 4 tu lak..sok paginya lak dah ajak husbandku jalan-jalan tepi pantai dengan zafran.barula bes..cuaca pun redup je..hihihi..lepas checkout lak g Muzium Tentera Darat.Ayah mertuaku paling excited sekali jalan-jalan kat situ..tak rasa penat langsung..aku je yang tak larat.ekeke..besar gila muzium tu..macam-macam ada..sejarah askar Melayu,komunis..macam-macam la ada..terowong tempat komunis pun ada..huwaaa..t tengok pic ye..;)

 Reunion Ayah mertuaku and the gang..hee

Anak-anak buah


Jalan-jalan kat pantai-pagi-pagi barula syiookk..hee

Pengantin Baru vs Pengantin Lama..hee

Nila muziumnya..heee..sungguh banyak info disana..

Kakiku yang surut bengkaknya..sebab banyak jalan..tapi sekarang lagi membengkak..hukhukhuk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting