Aug 10, 2011

Bilakah agaknya?


Bile la agaknye siap ek..paling cepat katanye bulan November.tapi instinct husband saya mengatakan bulan Disember..hihi..dia kata lagi..dapat je kunci terus nak pindah..takyah tunggu renovate dulu..yela rugi je berbulan bayar duit sewa kat rumah orang..baiklah bayar untuk rumah sendiri..tapi rumah ni lepas 6 bulan dapat kunci baru dia tolak hutang...heh..lepas ni kene la berjimat-cermat..duit PTPTN pun banyak lagi nak kene bayar..huhuhu..

rasa-rasanya dah hampir 60% siap..tak banyak 16 unit je yang fasa ni. Hope berjalan lancar la semua. 
Tak sabar nak masuk rumah baru walaupun jauh sikit dari tempat kerja..hee

4 comments:

Liz Rohaizat on August 10, 2011 at 9:37 AM said...

rumah kami dah siap pada dec 2010. sampai skrg tak dpt kunci lagi. geram tak geram. letih dah tunggu

zurainah on August 10, 2011 at 12:08 PM said...

yeke kak?lame tu nak tunggu..tak dapat CF lg ke ape?

HEMY on August 11, 2011 at 2:26 PM said...

nasihat aku jgn fikir yg plg cepat..expect yg plg lambat sbb umah sllnya camtu...mau disember tahun depannya baru leh duduk

kat area mana ni?

zurainah on August 11, 2011 at 2:46 PM said...

tabu:yeke..hukhukhuk..nmpknye berangan2 jela dl..area salak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting