Aug 5, 2011

Alhamdulillah..


Alhamdulillah..harini Jumaat ni,5 Ogos 2011 genap anak saya, Zafran 2 tahun..kalo ingat-ingat balik tepat pukul 5.15 petang zafran keluar dari perut ibu..huhu..Syukur Ya Allah..Engkau masih memberi hambaMu kesempatan untuk menikmati bagaimana menjaga anak hingga sekarang.syukur sangat-sangat.mmg Ibu sayang kat zafran..tapi kadang-kadang ibu geram sebab zafran suka wat macam-macam akal sekarang ni..hehe..bila Ibu suh tidur (selalu tidur lambat!)..ibu tutup lampu..zafran wat bunyi kucing la..meow..meow..macam-macam..sebab tak mo tido ek..smpai kadang-kadang ibu ayah tak tau zafran tdo pkl berapa..sungguh independent!hee..tadi bangun sahur Ayah buatkan susu..lepas tu zafran bangun mintak bukak tv nak tengok Pin!(Upin & Ipin).hahah.tapi ibu tak kasi Ibu suh sleep!sebabnya zafran kene tido banyak barula cepat membesar dengan sihat..hehehe.dah pandai panggil Tuk!Waaan!Nenek!Ayah kadang-kadang..tapi ibu susahnye nak panggil..zafran dok panggil ma!ma!huhuhu..aritu balik TK, masuk umah wan je bagi salam..koooommmm!!haha..pastu salam wan..masuk-masuk umah terus cari Tuuk!...Tuuk!...pandainye zafran..cari atok rupenye..atok g niaga la sayang..tp zafran memang manja dengan atoknye..hehehe..sekarang zafran dah rajin sikit ngikut apa yg kita cakap..hehe..nak tet(nak sikit)..nak gi(nak lagi)..12345 tapi pelat..ekekeke...banyakla jugak vocabulary die skrg ni..cume malas dgn rajin je..huhuhu

2 comments:

mama akid on August 5, 2011 at 1:03 PM said...

heppy besday zafran..=)dah besar dah anak buah makngah ni....

zurainah on August 11, 2011 at 4:25 PM said...

thanx mak ngah..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting