Jul 25, 2011

Kursus Renang


Actually nama kursus tu adalah Kursus Asas Keselamatan (AIR) Anjuran Pegawai Makmal disini.hehehe..first day aku tak join masuk kolam sebab hubby tak kasi..second day..cite-cite kt hubby yang kursus tu ok..takdela campur sangat laki n pompuan..so die pun ok!terus cari seluar tight malam tu jugak semata-mata nak masuk kolam..ahaaa..ha..sekali masuk.mak ai dalamnye..takutnye aku...padanla anak aku takut air..rupenye ibunya pun takut air gak!hahaha...then aku tunjuk gambar yang diorg upload kt fesbuk kat hubby..dia kata.."Wah,kalo abg pun tak berani ni..siap menyelam didasar kolam"..ngehngehngeh...Ni antara gamba yang aku snap from my HP

ni..first day mereka..bersuka ria betul mereka!hehehe


last but not least..kenangan di dalam kolam renang..hahaha

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting