Jul 5, 2011

Food Tester


oo..kami telah menjadi salah seorang tester yang terpilih anjuran Pertandingan Kemahiran Malaysia 2011 dan Pertandingan My Skill Peringkat Akhir. rasanya okla..dessert die sedap.Maincourse die lak..erk..aku rs secubit dua jek..takleh masuk dah..huhuhu.Nak tau maincourse die ape-duck/lamb.act dua-dua aku tak makan.huhuhuh..Mula-mula sekali die hidangkan sayur..jadi mbek..mbekla aku kejap..kuikuikui..pastu erm..sup + roti rasanya tak silap. Sup tu rasa masin sikit..yg kelaka tu budak yg serve tu sengih je memanjang siap menggigil lagi..Aku siap kate rileks la kt budak tu..hihi..nervous agaknye lorrr..pastu barula die kasi maincourse-lamb/duck..erkss..pastu dessert-seb baik sedap.last sekali Cameron Tea.Thanx to k.ayu sbb tlg invite aku sekali..hihihihi..dapatla merasa macam kat hotel jugak...heee


Nilah lamb & dessert.erkss..seb baik dessert sodap!



1 comments:

emencer on July 24, 2011 at 8:51 PM said...

mmm sedapnyer.....tq for ur comment at my site...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting