Jun 9, 2011

Nora Elena..


Sekarang ni kt mana-mana blog mesti ada cerita pasal Nora Elena..haha..termasuklah blog saya..tiap-tiap petang lepas balik keje memang teruja dok depan tv kul 7 nk tgk Nora Elena..haha..termasuklah my hubby..dia mane minat sangat cerita-cerita melayu..sekali layan..best lak pulak..hahaha..sungguh romantik si Seth Tan tu..hahaha..si Nora Elene pulak sweet mukenye..leh tak nak muka anak nanti cam Pan Asian gitu..wakakaka..perasan!tak sabar tnggu episod demi episod Nora Elena ni..kt dalam novel dah tau camne sinopsisnye..tapi yang kat dalam tv ni adakah sama ke idok ye?Marila kite sama-sama saksikan Nora Elena..Jam 7.00 malam Isnin-Khamis di TV3..Maghrib jangan tinggal nooo...haha

Sumber : Google Image Nora Elena

6 comments:

Liz Rohaizat on June 9, 2011 at 10:59 AM said...

kita yg perempuan ni, faham la kot kalau minat Nora Elena. yg takleh tahan ni, encik2 suami pun dok terpacak sama! bila suruh pergi mandi (sbb baru blk kerja),dia leh lengah2. sabar je la.

tp tu aa, tak sangka seth tan yg rogol nora elena

HEMY on June 9, 2011 at 2:28 PM said...

camtu ke romantik nye ciri? ceh..aku jauh lagi bagus..ahahaha

zurainah on June 9, 2011 at 2:47 PM said...

K.liz:haha..tula penangan Nora Elena..kaum2 Adam pun layan sekali..kuikuikui..betui2 xsangka kan die rogol..arap2 la bkn die dlm cite ni...kihkihkih

zurainah on June 9, 2011 at 2:48 PM said...

tabu:eleh..perasanla tu..taula nk ngaku pakcik gojes kt ank aku..kuikui..ke ko jeles tak leh wat camtu..=P

mama akid on June 9, 2011 at 2:58 PM said...

haaa...kita pun minat gak...sampi bisingla mak abah..ngah....maghrib nk habis dh ni...=)

zurainah on June 9, 2011 at 3:28 PM said...

mama akid:hehe..yg penting maghrib jgn tinggal nooo..ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting