Jun 29, 2011

Kursus" Pekerja Berintegriti Memartabatkan Organisasi"


Walaupun kursus ni sehari..tapi seronok jugakla sesi-sesi yg diberikan.Antaranya taklimat insurans khas untuk ahli KEPERTAMA or Cuepacs. berbaloi jugakla insurans yg ditawarkan..tp bile balik aku cerita kt hubby..dia macam tak kisah je.hikhik..(sebabnye kitorg dh ade insurans..plus aku tak pandai terangkan bab-bab insurans ni kt die..hahaha..agaknye..).Lepas tu ada taklimat eh ada ceramah dr Dr Ridhuan Tee Abdullah..org perak ghupenye die ni..dok cakap ate..la..teman la..hahaha..seb baik die tak cakap kite bako!kite bako!eh aku rasa ade jgakla die ckp..hahaha!mmg kelaka..tak ngantuk..pastu rehat..makan..sambung petang dalam pukul 2..yg ni boring sikitla..die cerita pasal Akta 605 dari Pejabat Pendaftar-Tatatertib dan Salah laku tak silap aku..apa akibatnya wat ni..wat tu dan bla..bla..haa..pastu yg last ni best sikit.seronok dan tak ngantuk sbb dengar orang nyanyi plus main guitar..hehe..tu cara die berceramah..nak attract org kan..sonok..apa isi yg die sampaikan sungguh bermakna..tak silap aku nama die En Radzi Othman..rasanya la..dari BPR..

Kata-kata yang sunggu bermakna

Sedikit sedutan video dari beliau, En Radzi 

 Inilah orangnya..En Radzi

Ini pula..Dr. Ridhuan Tee Abdullah..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting