May 23, 2011

Lazy..lazy...


hehe..salam u alls...sejak akhir2 ni sy rs sy dh tak berminat nk berblogging lg..boleh tak camtu?kasi cuti blog ni 9 bulan...heee..pembawakan kot...malas betul..takde idea..tak bende yg nk dikerepekkan.sori k.ayu, aku pkai tagline ko..wakakakaka..ooppss..ke sebab hari ni Monday Blues??wakakaka..asal monday je blues...asal blues je Monday..ye dak?hehe...
k..cite lain sat......
****************************************
Baru-baru kejadian tanah runtuh di Hulu Langat juga melibatkan salah sorang ofismate hubby, Izudin Abdullah,30 (staf SGS,UPM)..semalam dikatakan koma.tak taula harini bagaimana beliau..aku pun terkezutt semalam dengar bos hubby call suh cari pewaris beliau..mang aih..camne pun alhamdulillah beliau selamat cuma masih berada dalam koma. Kami disini mendoakan agar beliau dan mangsa-mangsa yg lain bersabar dengan kejadian ini. Bila tengok berita rasa hiba je dengan kejadian ini..sayu dan sedih..Apa pun ni semua ketentuan Ilahi.Kepada pihak yang terlibat harap bersabar ye,tabah hadapi dugaan ini.Sesungguhnya apa yang ada didunia dan akhirat..semuanya adalah milik Allah..Al-Fatihah..=(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting