Apr 23, 2011

Perkembangan zafran terkini


Hola..!lama dah zafran tak berblog kan..yela ibu kata berjanggut ibu nk upload gambar..so zafran tunggu jela..hehehe..Oh!nak cerita perkembangan zafran terkini..zafran sekarang dah pandai cakap sikit-sikit..sikit-sikit la lama-lama jadi bukit..ye tak?hehe..zafran panggil ibu..maa..mi..panggil ayah..abah..avah..kadang-kadang langsung takmo panggil..haha..lagi bes bila kat rumah wan senyap je mulut zafran sampai wan kata ada emas dalam mulut zafran..haha.tapi kat umah nenek JB bukan main banyak cakap zafran..dengan bahasa dia la..ulang-alik main telefon rumah nenek..tu yang pandai cakap hello..haha..sekarang dah pandai kira sikit-sikit..bile ibu sebut one, zafran sebut two..seterusnya ibu yang sebut sampai three..pastu zafran sebut four..pastu ibu sambung sampai ten..pastu tepuk tangan gembira..haha..lawak.lawak..erm..apa lagi ek?oh zafran kuat makan dah sekarang..berselera betul sekarang.. Bagus anak ibu!tapi minum susu kurang..huhu..banyak main je lagi-lagi kalo jumpa sepupu-sepupu dia...aiyakkk..terus tak ingat ibu ayah dia.Haritu pergi rumah Mak Long..asik main je..bila balik umah time tido..bangun nangis..buat susu semua tak nak..pastu ibu urut kaki zafran..barulah die senyap..penat rupanya anak ibu ni..hahaha..sonok main bola ye dengan sepupu-sepupunya..=)..ni antara gamba masa zafran kat umah Mak Long..ada gamba famili semua..tapi ayah tak kasi upload sebab ada gamba ibu tak pakai tudung...=)..so upload gamba zafran dengan sepupu-sepupu die jela..=)

zafran main ball..goal!!!!

Adik Akid yang makin hencem!

 Banglang Izat yang suka buli zafran!(hahaha..just joking!=))

2 comments:

mama akid on April 25, 2011 at 1:01 PM said...

nnt ada masa kita kumpul mcm ni lg eh..seronok..

zurainah on April 25, 2011 at 3:29 PM said...

haha..of cos!=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting