Mar 20, 2011

Pesta Belon Udara Panas 2011


Enjoy our pic please..Thank you..hehe

ni gambar di masjid tunku zainal abidin..solat asar dulu sementara tunggu ujan reda..agak lebat la hujan..lepas solat pun tunggu hujan reda lagi..sampaila 6 lebih kot rasanya..


ni la..sementara hujan nk reda..carila friends ramai-ramai, zafran memang peramah..dia pantang nampak kawan sebaya dia..mesti ajak main.

ok..ni hujan dah reda, keluar dari masjid, sambil-sambil tengok tasik, pergi tengok kuda pula..zafran takut nak pegang..ibu sendiri pun tak berani..hehe

ha..ni pulak bile belon dah nak start naik..oh..memang excited la tengok orang naik belon udara..cam rasa bangga pulak..siap lambai-lambai lagi orang yang naik tu..padahal tak kenal pun..hahahaha

ni antara belon yang sempat disnap

Love~My Lovely Family~Love

2 comments:

cik tk on March 24, 2011 at 5:34 PM said...

ohhh...awk gi eh belon ni aritu... cantek2 la gamba ni... i like

zurainah on March 25, 2011 at 8:10 AM said...

haha cik tk..bwak ank tgk belon besar punye pulok..haha..selalu tgk belon kecik je..zafran pun cam pelik tgk..haha..cantek ye gamba?thanxx..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting