Mar 3, 2011

3 Celita!




Pertama nk cite :-
gamba di atas adalah gamba wall paper kt pc aku wat ms skrg..ekeke..xdo kojekan..bile time ade mood mengedit gamba..tula keje aku..yg pasti mesti ade gamba ank aku..hehe..tula cute sgtla ank ibu neh..(haha..sape bc..please jgn mare..=p)..

Kedua nk cite:-
Makhluk manela yg susah payah nk masuk akaun CIMB aku..aduss..semlm aku try masuk..terus die kt akaun suspended..peliknye..selama ni berthn2 pkai..xde masalah, tetiba semlm xleh lak masuk..confirm ade org nk terjah ni..aish..bahaya betui..nk g tukar card la t..

Ketiga nk cite:-
arini mimpi ape agaknye shafiz tetiba ajk aku g mkn..pastu pas abis mkn..(tp sekali nk settlekan cimb problem) tetiba ade seseorg yg mmg aku kenali, mncari2 tempat duduk..pastu aku ckp kt shafiz "Bang, tu Prof MO"..terus shafiz toleh dan menyapa beliau dan ajk beliau duduk sekali bersama kami..ohoo..ingt lg rupenye beliau kpd kami..walaupun xingat name, ingt muke pun jd la kan..hehe..smbil borak2 tu die tnye..bile nk smbung belaja..shafiz kt tnggula dl..nk tambah kuota..pastu aku tnye kuota ape..ekekke..kuota anakla tu maksudnye..(takpela bang..berusaha!oyeah.).haha..pastu Prof pun ckp u kene ade strategi..sama ada nk smbung belajar..atau ade kepakaran..huhu..waa..jauh lg kami.aku jwab..nk cr pengalaman dl..xtaula smpai bile..mungkin kami dh rs selesa kot cmni..ntahla..rs cm nk smbung belaja pun ade..tp zafran kecik lg..sian lak die..tnggu la t..kalo terbuka ati kami kalo nk tmbah kuota student UPM..ekekekeke

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting