Apr 12, 2010

Demam..


Pada mnggu yg lpas..sy demam teruk..panas..ibu & ayah risau dgn keadaan sy.mlm tu ayah bwak sy n ibu g klinik rawatan mesra.sy dpt ubat demam,cair kahak & anitbiotik..tp sy ni penakut mkn ubat..melalak2 saya bile ayah suapkan ubat..sori ayah..pas nangis melalak2 sbb kene mkn ubat, sy manja dgn ibu pulak..hehe..ms sy demam..sy mmg sgt manja dgn ibu..hehe..

keesokan harinye..demam sy masih tak trun2 lg..kejap panas kejap ok..ibu ayah risau..trus bwak g hospital serdang..tp org kt situ kt xbole..sy pun xpham nape..pastu ibu ayah bwak sy g klinik di seri kembangan,pastu ibu ayah xmasuk pun klinik tu..sy pun xtau kenape sbb sy ikut je..=)..lpas g klinik tu ibu ayah bwak sy ke PK UPM..dr kt situ membebel..sy pun xtau die membebel ape smbil die taip2 sesuatu di keyboard..lpas tu ibu ayah bwak sy ke hospital serdang balik..hmm..kali ini tnggu lame gakla smbil tu sy dpt kwn br...hehee..

smpai giliran sy, Dr cantik tu ckp sy sihat2 sahaja..kalo tak ok dlm ms seminggu, bwak sy balik ke hospital tu...hehe..pastu balik..pastu esoknye balik Jb dgn ibu, ayah dan cik Eha sbb nk jumpe nenek sy..yeay..

2 comments:

SIAPALAH AKU... on June 3, 2010 at 3:50 PM said...

Ciannya dia, demam ye? Budak nak membesar mmg mcm tu, demam selalu. Zafran jangan takut makan ubat ye?

zurainah on June 4, 2010 at 8:33 AM said...

hehe..skrg dh kurang takut ckit..sbb sy bg bile die tgh main ke...pujuk2 die dl ke..br die nak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting