Jan 6, 2010

Belakang Tabir Kg Lonek..


ha..tajuk mcm nk belakon je..hehe..xdela..nk tnjuk apa yg berlaku weekend lepas ape yg sedara-mara ni berhempas pulas tenaga..tolong-menolong..tula namenye gotong-royong..aku tak tolong sbb aku kene jg zafran..hehe..;p..aku penat tgk org wat keje je..huwahuwa..

1) Ateh, Angah, Acik tgh wat peace..nmpk mcm tgh lipat tisu je tu..hehe
2) diorg ni mandi-manda lepas basuh pinggan-mangkuk
3) Aiman dgn Angah Azrin tgh karaoke..ish..ish aiman ni xbg can kt mak lang dgn pak lang lgsung nk karaoke..haha..;p
4) Mak Teh dgn Pak Uda tgh nk masak nasi..
5) Ni sepupu sepapat shafiz termasuk abg ipar aku ni tgh mandi-manda..ish..ish..ish..
6) Rajinnye Pak Tam..=)

Hmm..xdpt amik gamba pengantin la..sbb aku pgg zafran..shafiz lak sibuk tlg-tlg..ade tarian poco2 xdapek nk amik...huhu

Sekian...=)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting