Nov 26, 2009

Bile zafran nk niarap ni syg..??


Kekdg aku risau gak zafran ni blm niarap lg..tp aku tgk dah ade petanda2 die mcm nk niarap..dh ngiring2 skrg ni..angkat kaki..bontot (maap..sensored ye) pun sudah..huhu..arap2 perkembangan die sihat..almaklum sbb lpas ni ckp 6 bln kene bwak die g hospital serdang lg skali..dr nk tgk perkembangan die camne. sbb dr kt baby yg kene tahan NICU kene tgk perkembangan die camne.nape baby yg masuk NICU dr nk tgk perkembangan die.??cthnye ank aku ni xnangis ms lahir..org2 tua ckp lemas..sepatutnye die nangis..bile die nangis, automatik oksigen die naik kepala..tp aritu ank aku ni lmbt nangis..tu yg kene tgk perkembangan die..tp aritu kitorg dtg sana(hosp. serdang)..dr tu cek2..sume ok..sume sihat..dr tu siap ckp zafran macho lg2 bile zafran tgk dr2 tu membebel2 sampai ngantuk2..smpai sangap2..haha..ape pun InsyaAllah anak kami sentiasa sihat..Aminnnn..die pun tdo mlm dh lena skrg ni..aa..lega kitorg..kitorg tdo dgn nyenyak je dgn skrg..hehe..tp mulut die tu nk nenen semulajadi jela..hehe..;p..ape pun aku nk ucapkan Selamat Hari Raya EidulAdha..arini pas balik ofis kitorg balik jb..yahooo..pas balik jb balik bt kikir lak..yay!!nenek&wannye dah rindu sgt2 kt zafran neh..kla..choww..




1 comments:

sulongbikung on November 26, 2009 at 12:22 PM said...

hmm
atuk n nenek lg xcited nk jupe cucu nya ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Part Of Memoirs Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting